- Jeg arbeider jo når alle andre har fri. Sånn har jeg hatt det de siste 15 årene, så for meg er dette blitt en livsstil. Når jeg er på jobb, gir jeg alt jeg har sju dager til ende. Deretter nyter jeg en uke fri hvor jeg kan slappe av og gjøre akkurat hva jeg vil. Så for meg er dette helt klart drømmejobben, sier Betsabe Mousavi.

Hun er teamleder i G Travels 24/7-avdeling, hvor erfarne reisekonsulenter tilbyr support til kunder som trenger hjelp utenom reisebyråets ordinære åpningstid.

ALLE TYPER HENVENDELSER
- Vi mottar alle slags henvendelser. Vi booker nye flybilletter og hjelper til med endring av eksisterende. Vi ordner også med hotell, tog, bil, buss, båt, drosje, helikopter og forskjellige typer assistanse på flyplassene. Det hender til og med at vi bistår kunder med å chartre et eget fly, forteller Mousavi. 

G Travels 24/7-avdeling er betjent mandag til fredag fra 16.00 til 08.00 og gjennom hele helgen og alle helligdager. På support jobber det vanligvis åtte engelsk- og norskspråklige reisekonsulenter i turnus, men antallet er noe mindre nå som reiseaktiviteten begrenser seg grunnet korona.

- Vi betjener alle G Travels egeneide kontorer og franchisekontorer. Her er det bedrifter i marine/offshore-bransjen og Pasientreiser som utgjør våre største kundegrupper, sier Mousavi. 

BLANT DE BESTE
- Tryggheten med en 24/7-tjeneste er at du aldri vil føle deg alene på en reise med G Travel i ryggen, påpeker Mousavi. Dersom noe uforutsett skulle skje, vil det alltid være mulig å kontakte en reisekonsulent via epost eller telefon, selv midt på svarteste natta.

Dette står i sterk kontrast til reisebyråene og flyselskapene på nett, hvor man gjerne ikke kommer gjennom på telefon når akutte problemer oppstår.

- Personlig service og tilgjengelighet både før, under og etter reisen vil alltid være blant G Travels mest soleklare fortrinn. Daglig får vi positive tilbakemeldinger fra forretningskunder som ser verdien av å få menneskelig hjelp i en heldigital verden. Det motiverer oss til å stå på videre, sier Mousavi.