–  Den nye avtalen innebærer at vi nå implementerer Puzzels løsning i vårt eget kontaktsenter. Dette gjør vi for å styrke hele organisasjonen, og for å kunne gi våre kunder nye muligheter og enda bedre service, sier Kristin Rustekaas, Teamleader Corporate i G Travel.

Puzzel er en skybasert og svært fleksibel løsning som bidrar til å løfte firmaets kundekommunikasjon.

– Dagens kunder forventer god service i flere kanaler, blant annet via telefon, e-post, SMS, chat og sosiale medier. Her ligger Puzzel langt fremme. At Puzzels løsning også er uavhengig av mobiloperatør, gjorde at G Travel valgte oss, sier Trond Løvstad.

Han er Key Account Manager i NetNordic, en nordisk løsningsintegrator spesialisert innen nettverk og kommunikasjonsløsninger. Selskapet er Puzzel-partner, og står for installasjon og implementering av produktet, samt support.

– G Travels tidligere kontaktsenter manglet noe fleksibilitet, det var for eksempel ikke mulig å betjene det via hjemmekontor. Sånt blir det slutt på nå. For med Puzzels skybaserte løsning kan G Travels konsulenter kommunisere med kundene når som helst, hvor som helst, gjennom hvilken som helst kanal og med en hvilken som helst enhet. Vi gleder oss til samarbeidet, sier Løvstad.