- Vi har en klar strategi om at vi skal være til stede lokalt i alle de store byene, og at vi skal tilby rådgivning og prosjektledelse til våre kunder basert på vår kunnskap om lokale forhold. Etableringen av et kontor i Bergen er et viktig ledd i denne strategien, sier Håkon Wåge-Lorentzen, administrerende direktør i Get Together.

Get Together er et resultat av en sammenslåing av G Travels Group & Meeting-avdeling og det prisvinnende eventbyrået Fotspor. Disse slo seg sammen for drøye to år siden for å skape mer helhetlige reise- og eventløsninger for små og store kunder innen privat og offentlig sektor.

- Med Bergens-kontoret styrker vi posisjonen vår ytterligere på Vestlandet, hvor vi allerede er på plass i Ålesund og Haugesund. Denne nyetableringen kommer på toppen av vår store nye satsing i vinter, Virtuell Event, hvor vi tar virtuelle møter og konferanser til et nytt nivå, sier Wåge-Lorentzen.

Kontoret i Bergen skal ledes av Christin Solberg. Hun har 27 års erfaring fra reiselivsbransjen, og har jobbet med konferanser, gruppereiser, møter og eventer siden 2000. Solberg kan også vise til lang salgs- og markedserfaring fra både hotell- og forretningsreisebyrå.

- Nå klør jeg etter å ta fatt på nye utfordringer i et solid team med bred kompetanse og stor lidenskap for faget. Jobben min fremover blir å styrke merkevaren Get Together og fremme alle tjenestene vi kan tilby, sier hun.

Solberg er imponert over firma- og eventkjeden, som etter koronapandemien har tatt grep og klart å tilpasse seg en helt ny markedssituasjon.

- Blant annet ligger det mange spennende muligheter i Virtual Event for kundene våre. Dette er et svært godt alternativ til fysiske konferanser og eventer, og helt klart den nye måten å møtes på, mener hun.