Foto: Administrerende direktør Håkon Wåge-Lorentzen (t.v.) og Geir Olav Rød i Get Together.

– Vi har en strategi om å åpne Get Together-kontorer i de fleste byene hvor det finnes G Travel-kontorer, blant annet for å utnytte eksisterende kundeporteføljer. I Haugesund er det et stort potensial for firmareiser og events, særlig blant byens maritime bedrifter, sier Håkon Wåge-Lorentzen, administrerende direktør i Get Together.

Get Together er et resultat av en sammenslåing av G Travels Group & Meeting-avdeling og eventbyrået Fotspor. Disse slo seg sammen i fjor høst for å skape mer helhetlige reise- og eventløsninger for små og store kunder innen privat og offentlig sektor.

KRAVSTORE KUNDER
– Kundene stiller større krav til opplegg og program for kurs og konferanser. De legger gjerne mer penger i kjente foredragsholdere og opplevelser, fordi de ønsker å skape varige minner for sine kunder og ansatte, forteller Wåge-Lorentzen.

Get Together tar seg av reise- og eventplanlegging – fra booking av fly og hotell, til møterom og underholdning. Selskapet står også for konseptutvikling, rådgivning, budsjettering og gjennomførelse.

–Vi arrangerer alt fra dagsmøter for små grupper på en nærliggende destinasjon, til store konferanser med hundrevis av deltakere hvor som helst i verden, sier Wåge-Lorentzen.

RETT MANN PÅ RETT STED
Get Together har i dagkontorer i Kristiansand, Arendal, Oslo, Ålesund, Trondheim, Alta, Sandefjord og Stockholm. I G Travels kontorlokaler på Avaldsnes i Haugesund er det Geir Olav Rød som skal betjene Get Togethers kunder. Han kommer fra G Travel Getaway, men har også jobbet for G Travels Group & Meeting.

– Geir Olav vet hva vi i Get Together driver med, og han kjenner systemene våre godt. Vi har helt klart rett mann på rett plass når vi nå åpner i Haugesund i februar, sier Wåge-Lorentzen.